Εντυπωσιακή βελτίωση σημείωσε το Star στον ανταγωνισμό της τηλεθέασης. Το 2017 είχε μέσο όρο τηλεθέασης 9,9% και στο κοινό 18-54 ποσοστό 11,4%. Το 2018 το συνολικό ποσοστό ανέβηκε στο 11,8%, ενώ στις ηλικίες 18 – 54 ετών είχε 13,5%, κυρίως λόγω του «Master Chef», του «Greece’s Next Top Model» και των κινουμένων σχεδίων. Στις παιδικές ηλικίες (6 – 14 ετών) το ποσοστό από 12,4% αυξήθηκε σε 14,1% και στις γυναίκες 25 – 44 ετών από 11,4% σε 13,9%. Η εταιρεία υπενθυμίζεται είχε κύκλο εργασιών 53.162.020 ευρώ, εκ των οποίων τα 48.162.801 ευρώ ήταν από διαφημίσεις. Τα έσοδα από ενοικιασμένο πρόγραμμα ανήλθαν σε 2.395.795 ευρώ, από audiotext, sms, telemarketing, κ.ά., σε 1.388.013. ευρώ
Δείτε επίσης
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Reality
Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου
Radio
Αναλυτικά το πρόγραμμα