Το 4 Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε στην Ιαπωνία και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 7 Απριλίου, από το ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1, είχε νικητή τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος από την εκκίνηση του αγώνα επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του φαβορί.
Η εκπομπή «Formula 1 Show» του ΑΝΤ1+ φιλοξένησε, μεταξύ άλλων, μια αποκλειστική συνέντευξη του επικεφαλής της McLaren, Ζακ Μπρον, στον Πάνο Σεϊτανίδη.
ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 4 ο GRAND PRIX ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Απόλυτη κυριαρχία της Red Bull στη Σουζούκα της Ιαπωνίας, που έκανε για άλλη μία φορά φέτος το 1-2 με τον Πέρεζ στη 2 η θέση. Πίσω όμως από τις Red Bull, που είχαν τον δικό τους ρυθμό, δόθηκε μια συναρπαστική μάχη για την 3 η θέση, ανάμεσα σε McLaren και Ferrari, με τον Σάινθ να αποδεικνύει ότι βρίσκεται σε καλή φόρμα. Ο αγώνας ξεκίνησε επεισοδιακά με τους Ρικάρντο – Άλμπον, να συγκρούονται στην 3 η στροφή. Αμφότεροι, βρέθηκαν εκτός πίστας και αγώνα. Επιβλήθηκε διακοπή με κόκκινη σημαία, που διήρκησε πολύ περισσότερο από το φυσιολογικό.
Η 2 η εκκίνηση δεν είχε «δράμα», ο Φερστάπεν έφυγε μπροστά και δεν ξανακοίταξε πίσω. Ο Ολλανδός έκανε δυο αλλαγές ελαστικών, όπως και οι άλλοι δύο οδηγοί στο βάθρο. Ο Λεκλέρκ, που τελικά τερμάτισε 4 ος , είχε μία εναλλακτική στρατηγική μίας αλλαγής, από μέση γόμα σε σκληρή γόμα. Με ένα πιτ στοπ λιγότερο o Λεκλέρκ, κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τις McLaren αλλά και τις Mercedes.
Στη Mercedes η άνοδος της θερμοκρασίας οδοστρώματος άλλαξε τις ισορροπίες, ο ρυθμός της W15 επηρέαστηκε αρνητικά, με αποτέλεσμα να έχει αντίκτυπο περισσότερο στον Χάμιλτον και λιγότερο στον Ράσελ. Ο Βρετανός, παρότι εκκινούσε μπροστά από τον νεαρό συμπατριώτη του, τερμάτισε πίσω του. Ο Ράσελ στο τέλος είχε μια μονομαχία με τον Πιάστρι, που κατέληξε σε προσπέρασμα για τον Βρετανό. Νωρίτερα, όμως, είχε στριμώξει τον Αυστραλό στο σικέιν και τον είχε πετάξει έξω, συμβάν που εξετάστηκε μετά τη λήξη του αγώνα από τους αγωνοδίκες, χωρίς να επιβληθεί κάποια ποινή. To πέσιμο της καρό σημαίας, βρήκε τους Ιάπωνες θεατές να πανηγυρίζουν για τον βαθμό του Τσουνόντα, που κατάφερε μ’ ένα γρήγορο πιτ στοπ να τερματίσει τελικά 10 ος .
Στη βαθμολογία οδηγών, προηγείται ο Φερστάπεν με 77 βαθμούς και ακολουθεί ο Πέρεζ με 64 και ο Λεκλέρκ με 59 βαθμούς. Αν η Ferrari είχε ρυθμίσει υπέρ του τα αποτελέσματα σε Αυστραλία και Ιαπωνία, ο Μονεγάσκος θα είχε 10 βαθμούς παραπάνω και θα βρισκόταν στη 2 η θέση. Αντίστοιχα, στους κατασκευαστές, η Red Bull προηγείται με 141 βαθμούς και ακολουθούν οι Ferrari με 120, McLaren με 69, Mercedes με 34 και Aston Martin με 33.
Παράλληλα, μέσα από την ιστοσελίδα antenna.gr/f1 οι φίλοι της Formula 1 μπορούν να ακούσουν το podcast «Καρό Σημαία» με τον Κώστα Ψάρρα και τον ηθοποιό Γιώργο Αμούτζα, να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για να διεκδικήσουν πλούσια δώρα στο «Formula 1 Trivia», να φτιάξουν την ομάδα τους στο F1 Fantasy, να τη βάλουν στη λίγκα F1 ANT1, και φυσικά να ενημερώνονται καθημερινά για όλα τα νέα της Formula 1, με ειδήσεις, βίντεο και έγκυρη αρθρογραφία.
Οι πιλότοι της Formula 1, δίνουν το επόμενο ραντεβού, την Κυριακή 21 Απριλίου, στη Σαγκάη της Κίνας, για έναν ακόμα συναρπαστικό αγώνα υψηλών ταχυτήτων. Όλο το αγωνιστικό τριήμερο του Grand Prix της Ιαπωνίας, θα μεταδοθεί ζωντανά, αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μη χάσετε στιγμή!