Connect with us

Hi, what are you looking for?

Τηλεόραση

Dragon’s Den Greece: Στο έκτο επεισόδιο έγιναν συμφωνίες και επενδύσεις 194.783€

Dragon’s Den Greece: Τρεις φιλόδοξες επιχειρήσεις κατάφεραν να πάρουν επένδυση στο 6ο επεισόδιο του Dragon’s Den Greece

Tο 6ο επεισόδιο του Dragons Den Greece II, την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου, έκλεισε με συνολικές επενδύσεις 194.783€ από προσωπικά κεφάλαια των DRAGONS σε ιδέες και επιχειρήσεις που τους εντυπωσίασαν, με το συνολικό ποσό επενδύσεων μέχρι στιγμής να φτάνει τις 841.000€

Για άλλη μια φορά, είδαμε ότι στις επενδύσεις δεν παίζουν ρόλο οι ηλικίες και τα χρόνια που μετράει κάποιος στον επιχειρηματικό στίβο, καθώς μία καλή επενδυτική ευκαιρία μπορεί να έρθει τόσο από κάποιον μεγαλύτερο σε ηλικία ή παλαιότερο επιχειρηματία όσο και από κάποιον πρωτοεμφανιζόμενο στη start up σκηνή, ο οποίος εντυπωσίασε με το επιχειρηματικό του δαιμόνιο και τις ικανότητές του.

Τρεις φιλόδοξες επιχειρήσεις κατάφεραν να πάρουν επένδυση στο 6ο επεισόδιο του Dragon’s Den Greece.

Η 22χρονη Μαρίνα Προκοϊωσήφη ήρθε από το Λονδίνο με τη νεανική και φρέσκια επιχειρηματική της ματιά έτοιμη να απαντήσει σε κάθε πιθανή ερώτηση των Dragons. Ο Τάσος Οικονόμου ενθουσιάστηκε τόσο πολύ με την προσωπικότητα και την ιδέα της που της έκανε προσφορά σε χρόνο ρεκόρ χωρίς να αφήσει περιθώρια στους άλλους επενδυτές να αντιδράσουν! Τελικά συμφωνήσαν στις 30.000 £ (34.783,50€) για το 4% της εταιρείας της, DINERLY, μιας πλατφόρμας ανάπτυξης ιστοσελίδας εστιατορίων στην Αγγλία.

Η 22χρονη Μαρίνα Προκοϊωσήφη ήρθε από το Λονδίνο με τη νεανική και φρέσκια επιχειρηματική της ματιά έτοιμη να απαντήσει σε κάθε πιθανή ερώτηση των Dragons. Ο Τάσος Οικονόμου ενθουσιάστηκε τόσο πολύ με την προσωπικότητα και την ιδέα της που της έκανε προσφορά σε χρόνο ρεκόρ χωρίς να αφήσει περιθώρια στους άλλους επενδυτές να αντιδράσουν! Τελικά συμφωνήσαν στις 30.000 £ (34.783,50€) για το 4% της εταιρείας της, DINERLY, μιας πλατφόρμας ανάπτυξης ιστοσελίδας εστιατορίων στην Αγγλία.

Δείτε το σχετικό απόσπασμα:

Η Στεφανία Φράρου, δημιουργός του STEFMAGNET, ενός πατενταρισμένου μαγνητικού αξεσουάρ,  έγινε η πρώτη επιχειρηματίας στο ελληνικό DRAGONS’ DEN που συμφώνησε να πουλήσει το 100% της πατέντας της! Η Μαρία  Χατζηστεφανή της πρόσφερε 100.000€ και 10.000 μαγνήτες ετησίως, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή της και αποδεικνύοντας ότι ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα.

Οι Έλληνες Dragons μπροστά στην επιχειρηματική πρόταση του Χριστόδουλου και Κωστή Βηλαρά, χωρίστηκαν σε 2 group και διεκδίκησαν με τις προτάσεις τους την εταιρεία τους, MΩLY THE MYTHIC ANTIDOTE, με πρωτότυπα βοτανικά ροφήματα με βλαστό. Τελικά, πατέρας και γιος συμφώνησαν με τη Λιλή Περγαντά, τον Δημήτρη Μάλλιο και τον Λέοντα Γιοχάη έναντι 60.000ε για το 25% της επιχείρησής τους.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου