Όταν καλείσαι να επικοινωνήσεις ένα από τα πιο ιστορικά brands, ένα από τα ελληνικά superbrands και μάλιστα σε μία επετειακή χρονιά όπου ο Μπάρμπα Στάθης κλείνει 50 χρόνια ηγετικής παρουσίας είναι σίγουρο ότι πρέπει να το κάνεις με φροντίδα. Με σεβασμό στην ιστορία του αλλά και με σεβασμό στην ιστορία που έχει να αφηγηθεί το brand. Μια ιστορία ολοκληρωμένης φροντίδας της γης και των προϊόντων της.
Έχοντας επενδύσει με επιτυχία επικοινωνιακά τα προηγούμενα χρόνια, σε ένα από τα στάδια της φροντίδας, στη διαδικασία της άμεσης κατάψυξης των λαχανικών, η στρατηγική πρόκληση για το επόμενο επικοινωνιακό βήμα ήταν μεγάλη.
Έτσι, η Ogilvy αποφάσισε να κάνει όχι ένα βήμα πιο πέρα αλλά αρκετά βήματα πιο «πίσω» και να αφηγηθεί ολοκληρωμένα την ιστορία του Μπάρμπα Στάθη. Ιστορία που ξεκινά από την επιλογή της γης και του σπόρου, συνεχίζεται στη διαδικασία της ανάπτυξης και της ωρίμανσης και ολοκληρώνεται με τη συγκομιδή και τελικά την κατάψυξη. Μια ιστορία πολυεπίπεδη και παράλληλα πολύ ενδιαφέρουσα που μόνο μια 360 επικοινωνία θα μπορούσε να αποτυπώσει αποτελεσματικά.
Κεντρικό μήνυμα επικοινωνίας το ΕΚΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΗΜΑ. Κεντρικό όχημα επικοινωνίας ένα τηλεοπτικό spot που συνδυάζει την corporate αφήγηση με τον αληθινό λόγο των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για τον Μπάρμπα Στάθη.
Για να αποδοθεί με τον καλύτερο τρόπο η αλήθεια της διαδικασίας, επιλέχθηκε μία κινηματογράφηση ρεαλιστική, στα όρια του ντοκιμαντέρ, με αληθινούς αγρότες στο χώρο εργασίας τους. Αυτοί άλλωστε είναι που πραγματικά ξέρουν τι σημαίνει να είσαι εκεί, σε κάθε βήμα.
Σημαίνει γνώση και κόπο, σημαίνει προσπάθεια, άγχος και αγωνία μα πάνω από όλα σημαίνει σιγουριά για αυτό που τελικά προσφέρεις.
Aυτή τη σιγουριά θελήσαμε να νιώσει ο καταναλωτής όχι μόνο μέσω ενός τηλεοπτικού spot, αλλά με μία καμπάνια που απλώνεται εκτενώς σε online μέσα, microsite, καταχωρήσεις, outdoor και φυσικά είναι σχεδιασμένη σε βάθος χρόνου ώστε να υποστηρίξει την 360 φροντίδα, έμπρακτα, με μία 360 επικοινωνία.
Microsite: https://ekeisekathevima.barbastathis.com/