H Energizer προχώρησε στο rebranding των προϊόντων της, το οποίο περιλαμβάνει τις συσκευασίες, το λογότυπο, τις διαφημίσεις της, αλλά και τη μασκότ της, τον Mr Energizer.
Η νέα, ανανεωμένη εικόνα της Energizer παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στη Σιγκαπούρη, ενώ είναι η πρώτη αλλαγή στο κομμάτι αυτό που η εταιρεία πραγματοποιεί από το 2008.
«Χρειαστήκαμε τρία χρόνια για να αναπτύξουμε τη νέα μας ταυτότητα, μιλώντας με τους καταναλωτές και αναλύοντας τις προτιμήσεις τους, για να δημιουργήσουμε μια εικόνα που να είναι ταυτόχρονα δυνατή και διασκεδαστική», δήλωσε η Lori Shambro, αντιπρόεδρος global marketing της Energizer.
Τα νέα εικαστικά δίνουν μια σύγχρονη και φρέσκια εικόνα, ενώ χρησιμοποιήθηκαν νέα πιο ζωηρά χρώματα.