Tο Instagram εισήγαγε ένα νέο εργαλείο, το οποίο θα επιτρέπει στις αναρτήσεις των influencers να μετατρέπονται σε διαφημίσεις.
Με τον τρόπο αυτό θα φτάνουν σε μεγαλύτερο κοινό, καθώς μέχρι πρόσφατα οι εταιρείες που πλήρωναν τους influencers για να αναρτούν βίντεο ή εικόνες στο λογαριασμό τους στο Instagram είχαν πρόσβαση μόνο στους followers τους.
Τώρα, τα ποστ που θα «ανεβαίνουν» από όσους χρησιμοποιούν το εργαλείο «paid partnership» θα μπορούν μέσω μιας συγκεκριμένης λειτουργίας να εμφανίζονται στα feeds και στα stories ενός πολύ μεγαλύτερου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας, ακόμα και αν δεν ακολουθούν των συγκεκριμένο λογαριασμό. Όπως επισημαίνει το Instagram, οι «branded content ads» ήταν μια από τις βασικές επιθυμίες που είχαν οι διαφημιζόμενοί του.
Στο νέο αυτό εργαλείο θα έχουν πρόσβαση από σήμερα το 50% των επιχειρήσεων και θα καλύψει το 100% από τις 17 Ιουνίου.
Παρά το γεγονός ότι το Instagram υποστηρίζει πως το 68% των χρηστών του στη Μεγάλη Βρετανία ανοίγουν την εφαρμογή για να παρακολουθούν τους influencers, μια έρευνα της UM υπογραμμίζει ότι μόλις το 4% των 56.000 ατόμων που συμμετείχαν σ’ αυτήν εμπιστεύονται τις πληροφορίες που αναρτούν οι influencers.