Connect with us

Hi, what are you looking for?

Showbiz

Η λαμπερή πρεμιέρα της 33ης Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας (εικόνες)

Μια γιορτή με χρώματα, αρώματα και μουσική

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η έναρξη του 33ου Athens Fashion Week, της πολυαναμενόμενης εβδομάδας μόδας της Αθήνας που δίνει το καθιερωμένο της ραντεβού αυτή τη σεζόν στον πανέμορφο χώρο του Ζαππείου Μεγάρου. Καταξιωμένοι σχεδιαστές που υμνούν τη σύγχρονη μόδα και προτείνουν νέες τάσεις εντυπωσίασαν το κοινό της Αθήνας και όχι μόνο.

Η  33η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας ξεκίνησε με τον οίκο μόδας Nikos- Takis και με την haute couture συλλογή “Illusions”, γιορτάζοντας με αυτό τον τρόπο τα 60 χρόνια δημιουργίας Nikos-Takis. Τολμηρά σχέδια, πολυτελή υφάσματα και τρισδιάστατα στοιχεία δημιουργούν τη δική σας ψευδαίσθηση, ίσως σε μια γιορτή! Μια γιορτή με χρώματα, αρώματα, μουσική, μια γιορτή των 60χρόνων δημιουργίας Nikos-Takis.

 

 

 

Η συλλογή για το 2024 περιλαμβάνει γυναικείες και ανδρικές δημιουργίες haute couture που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με βάση το τρίπτυχο: πολυτελή υφάσματα, άψογη ραφή, τέλειο φινίρισμα. Στο catwalk περπάτησε το δημοφιλές genderless μοντέλο και social media influencer με 11 εκατομμύρια followers, Elton Illirjani. Ο Elton είναι εκφραστής της ισότητας και της ελευθέριας του genderless modeling και ήρθε στην Ελλάδα από την Αμερική αποκλειστικά για το Athens Fashion Week. To επετειακό catwalk προλόγισε ο κύριος Αλέξης Κωστάλας ενώ συγκινητική ήταν και η παρουσία του σχεδιαστή Τάκη στο show.

 

 

Τη σκυτάλη πήρε, η σχεδιάστρια μόδας Irene Angelopoulos. Η καινούρια συλλογή της σχεδιάστριας Irene Angelopoulos έχει το άρωμα της γυναίκας εκείνης που ήρθε για να σε σαγηνέψει. Η collection ονομάζεται “Sin of the female gender” και όπως και το όνομά της είναι μία αμαρτία γένους θηλυκού. Η Irene Angelopoulos λατρεύει να αναδεικνύει την γυναικά μέσα από τα ρούχα της και ο οίκος της είναι γνωστός για τα περίτεχνα κεντήματα από κρύσταλλα, τις haute couture χειροποίητες ραφές με τις εκπληκτικές εφαρμογές που τονίζουν το κορμί της κάθε γυναίκας. H Irene εμπνεύστηκε τη συλλογή της από την ίδια την γυναικεία φύση και την πολυπλοκότητα της, την ομορφιά αυτή του θηλυκού γένους που σε αποπλανεί.

 

 

Η πρώτη μέρα της Εβδομάδας Μόδας έκλεισε ο οίκος μόδας Kathy Heyndels και ο Marios Togos με την συλλογή “Night Drops”. Μια συλλογή που το κάθε της ρούχο είναι σαν μια μοναδική σταγόνα νερό. Sexy παιχνιδιάρικα και αέρινα φορέματα που τονίζονται από τις διακυμάνσεις των αποχρώσεων από το πιο σκούρο στο πιο φωτεινό. Μαλακά υφάσματα που γλιστράνε στο σώμα σαν δροσοσταλίδες.  Το μπλε του νερού και του Ουρανού είναι η παλέτα που παίζει σημαντικό ρολό στις δημιουργίες αυτής της collection.

 

 

 

Ο Μάριος Τογκος με σλόγκαν “do it for the nights you only had yourself” στην νέα συλλογή “Night Drops” δίνει κίνητρο σε μικρούς και μεγάλους να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους για τον εαυτό τους και μόνο. Η φετινή συλλογή συνδυάζει το formal με  το streetwear που στοχεύει και επενδύει στον δυναμισμό και στην αυτοπεποίθησή. Η μίξη διαχρονικών pattern όπως το καρό και το pied de poule σε συνδυασμό με έντονες λεπτομέρειες, κλασσικά σακάκια με cargo παντελόνια, tracksuit με oldschool μάλλινο ύφασμα και jean με δέρμα είναι ένα μικρό δείγμα της φετινής εντυπωσιακής συλλογής.

Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AFW: Νίκος Βαρβέρης, Νίκος Παπαδάκης, Κώστας Σόμμερ, Βαλεντίνη Παπαδάκη, Ελένη Τσολάκη, Μαρία Λεμονιά, Ματίνα Ζάρα, Ιωάννα Μπούκη – Σρόιτερ, Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, Κιμ Κίλιαν, Κώστας Κοκκινάκης, η σύζυγος του Πρέσβη της Τουρκίας κα. Hala Erciyes.

 

 

Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το L’Officiel Arabia, το Elle Serbia,  από την Ιταλία το L’Officiel ,  το Pitty Magazine και το Office Magazine, το Sigma Cyprus κ.α.

 

  

 

 

 

Επίσημοι υποστηρικτές είναι:

Η εταιρεία Dress Code, το Δειπνολόγων Catering, Minoan Water και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.

 

Υπό την αιγίδα και την ευγενική υποστήριξη των: Περιφέρεια Αττικής, Enterprise Greece,

Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ).

Τέλος, την 33η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ).

Χορηγοί επικοινωνίας:

COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DOWNTOWN, HELLO, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επέστρεψε…!

Προπώληση εισιτήριων viva.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr

Τα νέα της διοργάνωσης ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.athensfashionweek.gr  και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/athensfashionweekofficial

 

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου