Α ποτελεί κοινό μυστικό ότι εδώ και αρκετό καιρό η κυβέρνηση επιδιώκει να φέρει κοντά επιχειρηματίες, με τους οποίους διατηρεί ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας. Όπως επίσης, είναι γνωστό ότι το Μαξίμου έχει μετατραπεί σε «κέντρο διερχομένων» επιχειρηματιών, οι οποίοι σχεδόν καθημερινά συναναστρέφονται με τους στενούς συνεργάτες του πρωθυπουργού. Στο πλαίσιο μιας γενικότερης στρατηγικής και με μπροστάρη τον υπουργό Έπικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη, ο κ. Τσίπρας επεδίωξε (και δεν τα κατάφερε) να πείσει φίλα προσκείμενους επιχειρηματίες να διεκδικήσουν την μία από τις δύο τηλεοπτικές άδειες, προκειμένου να μην είναι μόνος στο παιχνίδι, ο επιχειρηματίας Βαγγέλης
Μαρινάκης.
Παρά ταύτα η προσπάθεια συνεχίζεται, με τις πληροφορίες να εμφανίζουν το Μαξίμου, να καταβάλει προσπάθειες προκειμένου να φέρει κοντά επιχειρηματίες που έμμεσα ή άμεσα εμπλέκονται και στον χώρο των media. Πιο συγκεκριμένα πληροφορίες θέλουν τον Αλέκο Φλαμπουράρη, να πιέζει και μάλιστα ασφυκτικά, τον Δημήτρη Μελισσανίδη, προκειμένου να ρίξει ζεστό χρήμα και στα Μέσα Ένημέρωσης. Μέχρι στιγμής ο «Τίγρης» δεν έχει πειστεί. Απεναντίας, πλέον δεν υφίσταται και το ενδιαφέρον που είχε εκδηλωθεί κάποια στιγμή από τους Τσέχους ιδιοκτήτες του ΌΠΑΠ, για να επενδύσουν στην τηλεόραση. Έσχάτως και με δεδομένη την συμμαχία που βρίσκεται στα σκαριά, το
Μαξίμου, θεωρεί ότι ένας από τους επιχειρηματίες που έχουν την δυνατότητα να επενδύσει φρέσκο χρήμα στα media, είναι ο Ντίνος Κόκκαλης.
Μάλιστα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που επισημαίνουν ότι με το συγκεκριμένο πρόσωπο, έχουν γίνει αρκετές κουβέντες που αφορούν τα media, σε πολύ υψηλό κυβερνητικό επίπεδο. Με δεδομένο το ενδιαφέρον του νεότερου Κόκκαλη να ασχοληθεί με τα media, κυβερνητικοί αξιωματούχοι, αντιμετωπίζουν με θετικό μάτι ακόμη και ενδεχόμενη συνεργασία με τα Μέσα που διαθέτει ο Ιβάν Σαββίδης. Για την ιστορία και μόνο αξίζει να σημειωθεί ότι ο νεότερος Κόκκαλης, δείχνει να ενδιαφέρεται να επενδύσει και ιντερνετικά media. Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε είχε κάνει κάποιες κουβέντες και με τον Δημήτρη Μάρρη της 24media