Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

«Το Νερό μας σέβεται»: Μια 360˚ καμπάνια-μανιφέστο για το Νερό και τον Άνθρωπο από το ZΑΓΟΡΙ

Η νέα επικοινωνία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ αναδεικνύει τη μοναδική αξία του μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, με αφετηρία τις αξίες που το χαρακτηρίζουν, παρουσιάζει τη νέα καμπάνια «Το Νερό μας σέβεται». Η νέα επικοινωνία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ αναδεικνύει τη μοναδική αξία του μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, και επικεντρώνεται στις αξίες της ισότητας, του σεβασμού και της αποδοχής της διαφορετικότητας. Το ΖΑΓΟΡΙ δεν κάνει διακρίσεις ανάμεσα στους ανθρώπους, δεν κρίνει και δεν απομονώνει. Είναι εδώ για όλους.

Η νέα καμπάνια #ΤοΝeroMasSevetai αγκαλιάζει τη μοναδικότητα κάθε ανθρώπου μέσα από τη διαφάνεια του νερού. Με απόλυτο ρεαλισμό μας ταξιδεύει στη Ελλάδα του σήμερα, αναδεικνύοντας αληθινούς «ήρωες» της καθημερινότητας, ανθρώπους όλων των ηλικιών, εθνικοτήτων και φύλων. Με τη χρήση της νοηματικής γλώσσας κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής ταινίας υπογραμμίζει το στόχο της καμπάνιας, προωθώντας την προσβασιμότητα και την κατανόηση για όλους. Η καμπάνια έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να ευαισθητοποιήσει τον καταναλωτή, μετατρέποντας το ΖΑΓΟΡΙ σε σύντροφο-ζωής και μάρκα-εμπνευστή, ξεφεύγοντας από τα στενά όρια της επικοινωνίας στην κατηγορία του. Με τη δυναμική δήλωση “Σε αυτό τον τόπο το νερό το λέμε ΖΑΓΟΡΙ”, αναδεικνύεται ο σεβασμός και η αγάπη των καταναλωτών για το ΖΑΓΟΡΙ.

Τη νέα καμπάνια δημιούργησε για το ΖΑΓΟΡΙ, η The Newtons Laboratory, με τη σκηνοθετική άποψη των Danny & Loco, σε παραγωγή της Stefi Productions, συνδυάζοντας street casting με ηθοποιούς και δημιουργώντας ένα μανιφέστο για την ουσιαστική σύνδεση μεταξύ του Νερού και του ανθρώπου. Η μουσική, που απογειώνει συναισθηματικά την ταινία, είναι δημιουργία του συνθέτη και τραγουδιστή Νίκου Πορτοκάλογλου, ενώ η εκφραστική εκφώνηση πραγματοποιήθηκε από τον ηθοποιό Νίκο Ψαρρά.

Η νέα 360˚διαφημιστική καμπάνια «Το νερό μας σέβεται» από το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ περιλαμβάνει τηλεόραση, digital, social media, outdoor σε πολυσύχναστα σημεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης, κινηματογράφο, media synergies και CSR ενέργειες, διατηρώντας στο μέγιστο την επαφή με το καταναλωτικό κοινό και υλοποιώντας την υπόσχεση του brand για κοινωνική παρουσία με συνέπεια.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου