Η νέα καμπάνια της Barilla από το δημιουργικό γραφείο Le Pub της Publicis παρουσιάζει τη «Συνταγή που μας φέρνει Κοντά», μέσα από τα ζυμαρικά Barilla Classic.
Οι περισπασμοί κατά τη διάρκεια του γεύματος εμποδίζουν τα μέλη της οικογένειας να έρθουν κοντά και η αποσύνδεση μεταξύ των ανθρώπων που δημιουργεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής, καταλήγει να μας απομονώνει από τους ανθρώπους που αγαπάμε.
Έρευνα που διεξήχθη από τη Barilla έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (49%) πιστεύουν ότι θα ένιωθαν περισσότερο ευτυχισμένοι αν περνούσαν περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και το ένα τρίτο του πληθυσμού (36%) δηλώνει ότι αισθάνεται πιο κοντά με τους καλεσμένους του όταν όλοι τρώνε το ίδιο φαγητό.
Η καμπάνια ζωντανεύει τις ιστορίες καθημερινών στιγμών που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά. «Ως μάρκα, πιστεύουμε ακράδαντα ότι το φαγητό φέρνει τους ανθρώπους κοντά και έχουμε θέσει ως αποστολή μας να προωθήσουμε τα ζυμαρικά ως μια κίνηση αγάπης που πρέπει να μοιράζεται», δηλώσε η Ilaria Lodigiani, Chief Marketing Officer της Barilla. Η καμπάνια «τρέχει» ως ένα πλήρως ολοκληρωμένο οικοσύστημα και με ισχυρή digital επικοινωνία.
Τα credits για την καμπάνια δίνονται στο Global CCO της Publicis Worldwide και CCO της Publicis Groupe Italy, Bruno Bertelli και στην CCO της Publicis Italy, Cristiana Boccassini. Το δημιουργικό υπογράφει ο Creative Director, Nicholas Bakshi, Art Director είναι ο Breno Chiavelli και Copywriter ο David Casares. Την παραγωγή επιμελήθηκε ο Director Xavier Mairesse, Chief Production Officer η Francesca Zazzera και την φωτογραφία η Chloe Hardwick.