Σημαντική ήταν η συμμετοχή της ελληνικής αγοράς στην έρευνα GLOBAL DEI CENSUS 2023, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως συμπληρώθηκαν περισσότερα ερωτηματολόγια σε σχέση με το πρώτο κύμα της μελέτης το 2021.
Αναλυτικότερα, με συνολικά 628 ερωτηματολόγια φέτος (αύξηση 29% από το 2021) η Ελλάδα βρέθηκε στην 5η θέση σε απόλυτο αριθμό συμμετοχών, μεταξύ 34 αγορών. Η έρευνα και αυτή τη φορά είχε μεγάλη επιτυχία διεθνώς, συγκεντρώνοντας συνολικά περισσότερες από 12.000 συμμετοχές.
Υπενθυμίζεται πως η GLOBAL DEI CENSUS 2023 «έτρεξε» από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων και την Kantar, σε συνεργασία με τους αντίστοιχους εθνικούς φορείς διαφημιζομένων, όπως ο ΣΔΕ. Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν από την WFA στις Κάννες.