Ενώ οι streamers του Video μετριάζουν τις δαπάνες στο marketing τον τελευταίο καιρό, το Amazon Prime Video κινείται προς άλλη κατεύθυνση με σχεδόν 72% αύξηση στις διαφημιστικές δαπάνες σε σύγκριση με την προηγούμενη 12μηνη περίοδο και εκτιμώμενα 285 εκατομμύρια δολάρια για δαπάνη τηλεοπτικών διαφημίσεων.
Άλλα 18,4 εκατομμύρια δολάρια σε media αξία προήλθαν από μηνύματα στο Prime Video από σχετικές πλατφόρμες τηλεοπτικών video της Amazon.
Η Disney+ ήταν η επόμενη καλύτερη αμειβόμενη πλατφόρμα μετά το Prime Video με 142,5 εκατομμύρια δολάρια για την περίοδο, με άλλα 138,6 εκατομμύρια δολάρια να προέρχονται από την media αξία των μηνυμάτων σε τηλεοπτικά δίκτυα/πλατφόρμες που ανήκουν στην Walt Disney.
H Hulu η οποία ανήκει στην πλειοψηφία της Disney ήταν στην τρίτη θέση με 87 εκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες τηλεοπτικών διαφημίσεων και 112,4 εκατομμύρια δολάρια σε media αξία, ακολουθούμενη από το NFL+ με 82,6 εκατομμύρια δολάρια (14,3 εκατομμύρια δολάρια, σε αξία media), το Apple TV+ με 80,3 εκατομμύρια δολάρια και το Netflix, με διαφημιστική δαπάνη στα 60,9 εκατομμύρια δολάρια.