Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Θέση Global Chief Commercial Officer δημιουργεί η PepsiCo

Τη δομή της ηγετικής της ομάδας ανανεώνει η PepsiCo, δημιουργώντας μια νέα θέση, αυτή του global chief commercial officer.

Στόχος είναι εστιάσει στη μακροπρόθεσμη στρατηγική της, αλλά και να επενδύσει στην ανάπτυξη σε εμπορικό επίπεδο αλλά και επίπεδο marketing. Ο Laxman Narasimhan, μέχρι πρότινος CEO στις περιοχές Λατινικής Αμερικής, Ευρώπης και Υποσαχάριας Αφρικής, αναλαμβάνει τον νέο ρόλο, ο οποίος λογοδοτεί απευθείας στον CEO, Ramon Laguarta. Θα έχει υπό την εποπτεία του τις παγκόσμιες κατηγορίες της PepsiCo, τα insights, το design, το παγκόσμιο R&D, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη στρατηγική.

Ο Ramon Laguarta ανέφερε: «Ο Laxman είναι το ιδανικό στέλεχος για να αναλάβει αυτόν τον σημαντικό νέο ρόλο». Σημείωσε δε ότι θα παίξει οργανικό ρόλο, καθώς η εταιρεία δίνει έμφαση στην ολιστική και μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή στρατηγική της. Η εξέλιξη έρχεται σε συνδυασμό και με άλλες μεταβολές, καθώς η PepsiCo αποσκοπεί να γίνει «ταχύτερη και πιο locally focused».

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;