40 χρόνια πέρασαν από τη μέρα που ο πρώτος χυμός Amita, από την Coca-Cola Τρία Έψιλον, ανοίχθηκε πάνω σε ένα τραπέζι. Και πώς αλλιώς θα μπορούσε η McCann Athens, να γιορτάσει αυτό το ιστορικό γεγονός;
Μία νέα, 360⁰ καμπάνια με την πιο φυσικά μοναδική γεύση, γεμάτη νοσταλγία, συγκίνηση, ένα brunch, έναν hacker, ένα νεανικό party, έναν influencer, followers, real time virality και όλα αυτά… πολύ πριν το Instagram.
Η Amita παραμένει το ίδιο «Φυσικά μοναδική», υπενθυμίζοντάς μας πως… όσο κι αν αλλάξει η ζωή, η γεύση της θα παραμείνει για μια ζωή, φυσικά μοναδική!
Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η STEFI & Lynx Productions, υπό τη σκηνοθεσία του Μπάμπη Μακρίδη.