Από την 1η Μαρτίου, η Tribal Worldwide Athens και η Rapp ενώνονται επίσημα κάτω από το brand DDB. Η νέα DDB ανταποκρίνεται στην ανάγκη της εποχής για ολοκληρωμένες λύσεις, ώστε να προσφέρει ενιαίο προϊόν επικοινωνίας μέσα από μια ομάδα. Όλη η γνώση και το ταλέντο μαζί, χωρίς τον διαχωρισμό του digital ή τον αποκλεισμό της τεχνολογίας. Όπως επισημαίνει η ανακοίνωση, ο πυρήνας της νέας οργάνωσης είναι η Ιδέα – η αξία της διαφημιστικής εταιρείας απέναντι σε όλες τις εξειδικεύσεις θα κρίνεται πάντα από την Ιδέα.
Στη νέα DDB, Executive Creative Director, υπεύθυνος για το σύνολο του δημιουργικού προϊόντος της εταιρείας είναι ο Κώστας Βάνης, Chief of Strategy and Innovation είναι η Αγάθη Πλώτα, Chief Financial Officer ο Απόστολος Φωτόπουλος και Chief Executive Officer είναι η Μάρθα Παπαπολύζου. Πρόεδρος της εταιρείας, όπως και του ελληνικού Group, είναι ο Μανόλης Παπαπολύζος.
Με μήνυμα «Long Live the Idea», η DDB μπαίνει στη νέα της εποχή, έχοντας γιορτάσει 60 χρόνια πρωτοπορίας στην ελληνική διαφήμιση, το 2018. Η DDB είναι ένα από τα δύο μεγαλύτερα Communications Groups στην Ελλάδα, με μερικές από τις πιο επιτυχημένες affiliated εταιρείες στην αγορά της επικοινωνίας και σε ένα μεγάλο εύρος (διαφήμιση, media, data, service design, performance marketing, production).