Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέα καμπάνια για το ΚΑΤΣΕΛΗΣ Διπλοζυμωτό

Ο Θαλής Πιτούλης, CEO της εταιριίας δήλωσε: «Στη McVictor&Hamilton συνεχίζουμε να δημιουργούμε ταινίες με αξίες».

Το ΚΑΤΣΕΛΗΣ Διπλοζυμωτό, που μας συστήθηκε πριν από δύο χρόνια αλλάζοντας όσα ξέραμε για το συσκευασμένο ψωμί, είναι στον αέρα με μια νέα καμπάνια που μας ταξιδεύει στη φύση του ψωμιού, την καταγωγή του από τη Γη και την παράδοση της παρασκευής άρτου με προζύμι.

Η δημιουργική ομάδα της McVictor & Hamilton άντλησε έμπνευση από την παραδοσιακή παραγωγική διαδικασία αλλά και από τις αξίες της μάρκας ΚΑΤΣΕΛΗΣ με σκοπό να αναδείξει το DNA του ΚΑΤΣΕΛΗΣ Διπλοζυμωτό. Μέσα από ιδιαίτερης αισθητικής πλάνα με σκηνοθετική άποψη και αφήγηση που σου μεταδίδει τη ζεστασιά του ψωμιού, η ταινία γοητεύει, ταξιδεύει, αλλά πάνω από όλα νιώθει τι σημαίνει αυθεντικό ψωμί.

Για τη νέα καμπάνια του ΚΑΤΣΕΛΗΣ Διπλοζυμωτό η McVictor & Hamilton συνεργάστηκε με τη STEFI Productions και τον σκηνοθέτη Γιώργο Ζαφείρη.

H καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση & internet.

 

Ο Θαλής Πιτούλης, CEO της McV&H, δήλωσε: «Στη McVictor&Hamilton συνεχίζουμε να δημιουργούμε ταινίες με αξίες».

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου