Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Twitter: Λανσάρει τη νέα λειτουργία «Half-Ads»

Η λειτουργία των «μισών διαφημίσεων» δεν θα ενεργοποιηθεί έως ότου το προφίλ ενός συνδρομητή λάβει το σήμα verified μετά από έλεγχο

Ο διευθύνων σύμβουλος Elon Musk ανακοίνωσε ότι οι Blue συνδρομητές θα βλέπουν πλέον μόνο το 50% των διαφημίσεων στο timeline τους σε σύγκριση με τους χρήστες που δεν διαθέτουν συνδρομή, ενώ θα έχουν και βελτιωμένη ορατότητα στo search.

Το Twitter δεν κρύβει το γεγονός ότι η νέα λειτουργία που έχει υποσχεθεί ο Musk από τον Νοέμβριο, δεν θα ισχύει για διαφημίσεις που εμφανίζονται σε προφίλ χρηστών, σε απαντήσεις, σε προωθούμενους λογαριασμούς και τάσεις, καθώς και σε προωθούμενες εκδηλώσεις στη σελίδα Explore. Επιπλέον, η λειτουργία των «μισών διαφημίσεων» δεν θα ενεργοποιηθεί έως ότου το προφίλ ενός συνδρομητή λάβει το σήμα verified μετά από έλεγχο.

Σίγουρα θα είναι δύσκολο να μετρηθεί πόσες διαφημίσεις βλέπουν πραγματικά οι Blue συνδρομητές, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει ανησυχία στους χρήστες που πληρώνουν. Πέρα από την προσφορά για το 50% των διαφημίσεων, το Twitter Blue δεν έχει διαμορφωθεί όπως ήλπιζε εξ αρχής ο Musk.

Στην αρχή του έτους, 180.000 άτομα στις ΗΠΑ πλήρωναν για συνδρομές Blue (ή λιγότερο από το 0,2% των μηνιαίων ενεργών χρηστών). Η συνδρομή «φέρνει» στο Twitter περίπου 8 δολάρια το μήνα ανά συνδρομητή, αλλά με σχεδόν 300.000 συνδρομητές παγκοσμίως, η εταιρεία θα κερδίσει μόνο περίπου 28 εκατομμύρια δολάρια από τις συνδρομητικές υπηρεσίες το 2023 – ένα μικρό μέρος των στόχων του Musk όσον αφορά τα ετήσια έσοδα, οι οποίοι φτάνουν τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου