Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

McV&H: Νέα καμπάνια για την Κατσέλης

Αυτή η σκέψη έγινε η αρχή για τη δημιουργία μιας πολύ ατμοσφαιρικής τηλεοπτικής διαφήμισης

Το ψωμί είναι ένα από τα πιο απλά καθημερινά τρόφιμα, αλλά ταυτόχρονα τόσο βασικό, τόσο αρχέγονο και τόσο συνυφασμένο με τη διατροφική μας παράδοση, που αποκτά μια διάσταση υπερβατική. Αυτή η σκέψη έγινε η αρχή για τη δημιουργία μιας πολύ ατμοσφαιρικής τηλεοπτικής καμπάνιας για την Κατσέλης, από τη McVictor & Hamilton.

Η Γη, το νερό, η φωτιά, το ανθρώπινο πνεύμα… μια αλληλουχία γεγονότων που οδηγούν στην παρασκευή ενός ψωμιού και που περιγράφονται με κινηματογραφική ματιά και εστιάζουν στους ήχους και τα συναισθήματα, έρχονται να αναδείξουν το ψωμί σε απόλυτο πρωταγωνιστή μ’ έναν τρόπο υποβλητικό και να μας μιλήσουν για τις αρχές σύμφωνα με τις οποίες φτιάχνεται το ψωμί Κατσέλης.

Τη νέα καμπάνια, της οποίας τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στη Μάνη και τη Μονεμβασιά, δημιούργησε και επιμελήθηκε η McV&H, ενώ την παραγωγή της ανέλαβε η Stefi Productions με σκηνοθέτη τον Γιώργο Ζαφείρη. H καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση & internet.

 

Ο Θαλής Πιτούλης, CEO της McV&H, δήλωσε: «Στη McVictor&Hamilton δημιουργούμε ταινίες με αξίες».

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου