Πρόγραμμα στήριξης του (επώνυμου) ελληνικού ψαριού ξεκινά η Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας, με στόχο να αποκτήσει υπεραξία το προϊόν και να διασφαλιστεί η αναγνωρισιμότητά του στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΕΛΟΠΥ, Απόστολος Τουραλιάς, σε ομιλία του στην ετήσια εκδήλωση για την κοπή της πίτας της, «ολοκληρώσαμε το σύνολο των ερευνών στις κύριες αγορές μέχρι επίπεδο καταναλωτή και με βάση τα ευρήματα καταρτίσαμε το Brand Strategy του “Fish from Greece – Ελληνικό Ψάρι”».
Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, η οποία θα καλυφθεί αποκλειστικά από ιδίους πόρους, ενώ την επόμενη τετραετία (2020-2023) θα διατεθούν 12 -13 εκατ. ευρώ αποκλειστικά για την προώθηση. Μάλιστα, μέσα στο α΄ εξάμηνο του 2019 θα ολοκληρωθεί το Ιδιωτικό Πρότυπο Πιστοποίησης, ώστε να αποκτήσει υπεραξία και να διασφαλιστεί η αναγνωρισιμότητα και η αποδοχή του brand από τις διεθνείς αγορές, στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης σύμφωνα με το εθνικό και κοινοτικό περιβαλλοντικό δίκαιο.
Παράλληλα, ο κ. Τουραλιάς δήλωσε ότι «το 2019 θα είναι μια σημαντική χρονιά για τον κλάδο ιχθυοκαλλιεργειών», προσθέτοντας ότι «η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη της ελληνικής ιχθυοκαλλιέργειας είναι εθνική υπόθεση. Το ελληνικό ψάρι πρέπει να γίνει εθνικό προϊόν και καλούμαστε όλοι να βοηθήσουμε προς αυτή τη κατεύθυνση».