Απίστευτο είναι το πάρτυ που έχουν στήσει αρκετοί οργανισμοί του Δημοσίου ενόψει των επικείμενων εκλογικών αναμετρήσεων. Τις τελευταίες μέρες το Μαξίμου φωνάζει τους «δικούς» διοικητές και Ceo, ζητώντας να αυξήσουν την ροή της διαφήμισης προς συγκεκριμένους ιδιοκτήτες ΜΜΕ. Μάλιστα λέγεται ότι λίστα των sites έχει καταρτιστεί προσωπικά από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Δημήτρη Τζανακοπουλο, ο οποίος έχει πλέον τον πρώτο, αλλά και τον τελευταίο λόγο στην διαχείρηση των media. Η εξέλιξη αυτή έχει ενοχλήσει τον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής Νίκο Παππα, που βλέπει να αποδυναμώνεται η δίκη του επιρροή στους μιντιαρχες. Η εξέλιξη αποτελεί προσωπική επιλογή του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν επιθυμεί (ξανά) εμπλοκή Παππα, με την κατανομή της διαφήμισης.
Δείτε επίσης
Time Out
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου