Ο Φώτης Σεργουλόπουλος, μέσα από την εκπομπή του, «Πρωίαν σε είδον την μεσημβρίαν» στο κανάλι της ΕΡΤ, πολλές φορές εξομολογείται προσωπικά του βιώματα επιθυμώντας να περάσει μερικά μηνύματα μέσα από αυτά, αλλά και να προβληματίσει το κοινό που τον παρακολουθεί.
Την Δευτέρα, λοιπόν, άρχισε να εξιστορεί ένα άγνωστο περιστατικό που συνέβη σε ένα από τα καταστήματά του, όπου ένας πελάτης του ήταν πολύ αγενής απέναντι σε υπάλληλό του, με αποτέλεσμα εκείνος να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να τον απομακρύνει με τον δικό του τρόπο.
Η αποκάλυψη για το πελάτη που έδιωξε ο Φώτης Σεργουλόπουλος
«Υπάρχουν πελάτες που είναι λίγο περίεργοι, που χάνουν το δίκιο τους και που η εξουσία του πελάτη τους κάνει επιθετικούς απέναντι στο προσωπικό» ανέφερε αρχικά ο παρουσιαστής και συμπλήρωσε: «Μου έχει τύχει πελάτης να μιλήσει πάρα πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και τού ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ».
«Και πολύ καλά έκανες. Καμιά φορά βγάζουμε και τα νεύρα μας στο προσωπικό» του απάντησε τότε η Τζένη Μελιτά.