Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Maestro: Κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης από το πρώτο έως το τελευταίο επεισόδιο

Το «Maestro» στα social media είχε συνολική απήχηση σχεδόν 8 εκατ. μοναδικούς χρήστες

Η σειρά «Maestro » του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, που ετοιμάζεται να ανοίξει τα φτερά της για το Netflix, προσέλκυσε σχεδόν ένα εκατομμύριο τηλεθεατές στο εκρηκτικό φινάλε του Α’ κύκλου, στο MEGA.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς, ολοκλήρωσε αριστοτεχνικά ένα κομμάτι της ιστορίας, ενώ παράλληλα άφησε αναπάντητα ερωτήματα, παρατείνοντας την αγωνία για τη δεύτερη σεζόν.

Τα εννέα επεισόδια της εμβληματικής σειράς κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού από την εντυπωσιακή πρεμιέρα μέχρι τη συγκλονιστική αυλαία.

Το «Maestro» κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης από το πρώτο επεισόδιο και ήταν κάθε εβδομάδα η απόλυτη επιλογή των τηλεθεατών, καταγράφοντας μέσο όρο 28,7% στο σύνολο του κοινού και 28,5% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στις γυναίκες άνω των 18 ετών, η σειρά σημείωσε μέσο όρο 35,4%. Η κάλυψη πλησίασε τους 2 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Η αποδοχή του κοινού και η αναγνώριση της καλλιτεχνικής αξίας της σειράς εκφράστηκαν ποικιλοτρόπως και αποτυπώθηκαν μέσα από τα χιλιάδες διθυραμβικά σχόλια στα social media. Οι τηλεθεατές της σειράς υποκλίθηκαν στην κινηματογραφική αισθητική, στο ερμηνευτικό ταλέντο των ηθοποιών και στη ρεαλιστική προσέγγιση σοβαρών και επίκαιρων κοινωνικών ζητημάτων.

Το «Maestro» στα social media είχε συνολική απήχηση σχεδόν 8 εκατ. μοναδικούς χρήστες.

Κάθε Πέμπτη βράδυ, το #Μaestro ήταν πρώτο trend στο Twitter καθ’ολη τη διάρκεια της μετάδοσης του επεισοδίου, με χιλιάδες ενθουσιώδη tweets.

Στο Megatv.com και στο ΜEGA Play, την υβριδική πλατφόρμα του MEGA, η σειρά είχε περισσότερες από 6 εκατομμύρια προβολές.

Το «Μaestro» Podcast έχει ξεπεράσει, συνολικά, τα 350.000 downloads και βρίσκεται στην κορυφή του Spotify αλλά και των Apple και Google podcasts. Μπορείτε να το ακούσετε και στο megatv.com.

Υπενθυμίζεται ότι το «Maestro» μπαίνει σε διεθνή τροχιά ως η πρώτη ελληνική σειρά που ανεβαίνει στo Netflix.

Από τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου, θα κάνει πρεμιέρα στη δημοφιλή υπηρεσία streaming, αρχικά μόνο σε Ελλάδα και Κύπρο, και στις αρχές του 2023 θα είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου