Με ορίζοντα τον διπλασιασμό της αξίας του αναπτύσσεται το mobile ticketing, με την Juniper Research να εκτιμά ότι το 2023 η αγορά εισιτηρίων από κινητές συσκευές θα φτάσει το 1,9 δισ. δολάρια, από το 1,1 το 2019.
Θα αποκτήσει έτσι το μεγαλύτερο ποσοστό στις ψηφιακές πωλήσεις εισιτηρίων και οι αναλυτές προβλέπουν ότι οι φίλαθλοι θα δαπανήσουν 23 δισ. δολάρια μέσω κινητών, αυξάνοντας σημαντικά το φετινό ποσό των 14 δισ. Η τάση τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση εφαρμογών από τις ομάδες για την αύξηση του engagement των οπαδών τους, κάτι που συνεπάγεται ότι οι πωλητές εισιτηρίων πρέπει να παρέχουν λειτουργικά APIs για αγορές εντός εφαρμογής.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι, παρά την περιορισμένη υιοθέτησή τους, τα chatbots αναπτύσσονται σημαντικά ως delivery channel, με τη χρήση τους να αφορά περισσότερο την παροχή πληροφοριών, αν και το ποσοστό των αγοραπωλησιών που πραγματοποιούν διευρύνεται σημαντικά. Τέλος, η ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων υπεισέρχεται σε μεγάλο βαθμό και στο χώρο των δημόσιων συγκοινωνιών, με τους αναλυτές της Juniper να προβλέπουν ότι θα αποτελέσει κεντρικό πυλώνα για τις μετακινήσεις στις «έξυπνες» πόλεις την επόμενη τετραετία.
(Πηγή: Mediapost)