Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Γιατί το Mega κέρδισε το στοίχημα της σεζόν 2021-2022

Μεγάλος νικητής το MEGA για τη φετινή σεζόν 2021-2022. Το στοίχημα του καναλιού για επικράτηση σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική τηλεοπτική χρονιά κατακτήθηκε.

Το MEGA, από τον Σεπτέμβριο του 2021, που άρχισε να ξεδιπλώνει το πρόγραμμά του, έως και τον Ιούνιο του 2022, κατάφερε να κερδίσει την πρώτη θέση σε τηλεθέαση με ποσοστό 13,6% στο σύνολο του κοινού και 12,8% στο δυναμικό κοινό 18-54. Με ένα πρόγραμμα που αποδείχθηκε στέρεο σε δομή, ελκυστικό σε περιεχόμενο και άρτιο στο μείγμα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Η ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ PRIME TIME
Στην prime time ζώνη προγράμματος, το MEGA καλλιέργησε από την αρχή σε εύφορο έδαφος, για να απολαύσει στο τέλος της σεζόν τους καρπούς των επιλογών του. Για αυτό και η πρωτιά στη ζώνη υψηλού ανταγωνισμού κατοχυρώθηκε από το MEGA με ποσοστό 18,3% στο σύνολο του κοινού και ποσοστό 14,7% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η διαφορά στην ίδια ζώνη με τον ανταγωνισμό έκλεισε στις 3,9 ποσοστιαίες μονάδες στο σύνολο του κοινού.

Gh-ths-elias

Κάθε βράδυ στις 21:00, η πετυχημένη καθημερινή σειρά του Αντρέα Γεωργίου «Η γη της ελιάς» στόχευσε από την αρχή στην κορυφή και κατάφερε στο σύνολο των 227 επεισοδίων που μεταδόθηκαν από τον Σεπτέμβριο του 2021 να διατηρήσει με ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Από την πρεμιέρα της, την 1η Σεπτεμβρίου, έως και το φινάλε, την Πέμπτη 30 Ιουνίου, «Η γη της ελιάς» βρισκόταν σταθερά στις πρώτες προτιμήσεις των τηλεθεατών, καταγράφοντας υψηλά ποσοστά στους πίνακες τηλεθέασης. με μέσο όρο 26,9% στο σύνολο του κοινού και 19,7% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Οι προτάσεις μυθοπλασίας ήταν επίσης ποικίλες στο σύνολο του προγράμματος, με την κωμωδία της χρονιάς του πετυχημένου συγγραφικού διδύμου Μιχάλη Ρέππα-Θανάση Παπαθανασίου «Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα» να σπάει ρεκόρ τηλεθέασης (έφτασε έως 36,3% στο σύνολο του κοινού), δημιουργώντας ρεύμα στα σόσιαλ μίντια με τις σκηνές και τις ατάκες των πρωταγωνιστών να γίνονται viral. Η συνολική αποτίμηση τηλεθέασης για τους «Συμπέθερους απ΄τα Τίρανα» έκλεισε τη φετινή σεζόν στο υψηλό ποσοστό 27,2% στο σύνολο του κοινού και 22,6% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Η ιστορική-βιογραφική σειρά «Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό» προσέλκυσε από την αρχή φανατικό κοινό, που διψούσε για την αφήγηση της ζωής ενός σύγχρονου Αγίου δοσμένη με υψηλά κινηματογραφικά στάνταρντ. Η σειρά ολοκλήρωσε τον πρώτο κύκλο επεισοδίων της με τον υψηλό μέσο όρο 27,1% στο σύνολο του κοινού και 24,5% στο δυναμικό κοινό 18-54, ποσοστό που την έφερε πρώτη στη ζώνη μετάδοσής της.

Τα «Κομάντα και Δράκοι» του Θοδωρή Παπαδουλάκη και η «Σκοτεινή Θάλασσα» του Γρηγόρη Καραντινάκη ήταν δύο σειρές που κέρδισαν τις εντυπώσεις και έβαλαν ψηλά τον πήχη των τηλεοπτικών παραγωγών με κινηματογραφικές προδιαγραφές.

Aggeliki_Nikolouli-1

Η ΠΡΩΙΝΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΗ ΖΩΝΗ ΠΟΥ «ΕΧΤΙΣΕ» ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ

Στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη, το MEGA φέτος επένδυσε σωστά και έχτισε από την αρχή μια στέρεη ζώνη, βάζοντας γερά θεμέλια. Η εκπομπή «MEGA Καλημέρα» με την Ελεονώρα Μελέτη έκανε την εμφάνισή της στα τηλεοπτικά πράγματα στην αρχή της σεζόν και κέρδισε επάξια τη θέση της στις πρώτες προτιμήσεις των τηλεθεατών.

Η σκυτάλη στο πρωινό ψυχαγωγικό πρόγραμμα δινόταν στη Δανάη Μπάρκα, σε μια εκπομπή, το «Πάμε Δανάη!», η οποία στηρίχθηκε στην προσωπικότητα και το ταμπεραμέντο της νεαρής παρουσιάστριας, εστίαζε στη θετική πλευρά της ζωής και οι τηλεθεατές φέτος την ξεχώρισαν.

Η πολυαναμένομενη επιστροφή της Ελένης Μενεγάκη στο MEGA συζητήθηκε όσο τίποτα άλλο στη διάρκεια της σεζόν, ενώ η αγαπημένη παρουσιάστρια απέδειξε ότι οι τηλεθεατές πάντα επιλέγουν το κλασικό και αυτό που αγάπησαν στο πέρασμα των χρόνων.

Στην τυπολογία των τηλεπαιχνιδιών, η φετινή πρόταση του MEGA «The Chase» με τη Μαρία Μπεκατώρου κρίθηκε απόλυτα επιτυχημένη. Το συναρπαστικό τηλεπαιχνίδι γνώσεων κέρδισε από την αρχή φανατικούς φίλους που καθημερινά την ώρα της μετάδοσής του σχολίαζαν στα social media και ανέδειξαν τους θρυλικούς Chasers σε αγαπημένες τηλεοπτικές περσόνες.

Το Σαββατοκύριακο η Σίσσυ Χρηστίδου με τους συνεργάτες της έφεραν άλλον αέρα στην ψυχαγωγική ζώνη με την εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι!». Με δεδομένο ότι η ψυχαγωγική ζώνη του Σαββατοκύριακου στο MEGA ξεκίνησε να δημιουργείται αυτή τη σεζόν, η κατάκτηση υψηλών ποσοστών τηλεθέασης για την εκπομπή ήταν αξιοσημείωτη.

Στον τομέα των μουσικών εκπομπών το «ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟ MEGA» που ξεκίνησε πριν δύο χρόνια στο MEGA εξελιχθηκε στην πιο αγαπημένη συνήθεια του Σαββατόβραδου. Κορυφαίοι καλλιτέχνες, απρόσμενες μουσικές συμπράξεις, άρτια παραγωγή σε ήχο και εικόνα ήταν από τα βασικά συστατικά της εκπομπής που αγάπησε το τηλεοπτικό κοινό και τη φετινή σεζόν.

τζιμα_οαναγοπουλου3474_2

ΤΟ «ΤΟΥΝΕΛ» ΤΩΝ ΡΕΚΟΡ
Η διαχρονική εκπομπή έρευνας «Φως στο Τούνελ» με την Αγγελική Νικολούλη, που μετράει 27 χρόνια στα τηλεοπτικά πράγματα, τη φετινή σεζόν στο MEGA απογειώθηκε. Οι μεγάλες υποθέσεις αλλά και οι παρεμβάσεις της έμπειρης δημοσιογράφου, που συνέβαλαν στη λύση πολλών γρίφων, αποτέλεσαν και φέτος τον άξονα επιτυχίας της. Μια επιτυχία που έσπασε κάθε ρεκόρ τηλεθέασης, φτάνοντας έως το 59,1% σε τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό 18-54 και 57,1% στο σύνολο του κοινού.

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ
Στην ίδια κατεύθυνση, η ενίσχυση στο πολύπλευρο πρόγραμμα του MEGA ήρθε με την εξασφάλιση μετάδοσης της κορυφαίας διασυλλογικής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, του UEFA CHAMPIONS LEAGUE. Κορυφαία στιγμή που καταγράφηκε και στους πίνακες τηλεθέασης ήταν ο φαντασμαγορικός τελικός στις 28 Μαΐου ανάμεσα στη Λίβερπουλ και τη Ρεάλ Μαδρίτης, που σημείωσε 40,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 37,6% στο γενικό σύνολο, καθηλώνοντας κατά μέσο όρο 1.385.174 τηλεθεατές. Η κορυφαία αθλητική δημοσιογραφική ομάδα του σταθμού φρόντισε για την πλήρη κάλυψη της αθλητικής επικαιρότητας καθόλη τη διάρκεια της σεζόν μέσα από τις εκπομπές «Super Μπάλα LIVE» και τις ειδικές εκπομπές που αφορούσαν στη διοργάνωση.

ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Η ενημέρωση στο MEGA πρωτοστάτησε αυτή τη δύσκολη και απαιτητική από πλευράς επικαιρότητας χρονιά.

Η πρωινή ενημέρωση με την «Κοινωνία ώρα MEGA» με τον Ιορδάνη Χασαπόποπουλο και την Ανθή Βούλγαρη κατάφερε φέτος να εδραιωθεί στην πρώτη θέση της τηλεθέασης, αλλάζοντας τον χάρτη της πρωινής ενημέρωσης αλλά και τηλεοπτικές συνήθειες ετών. Η σεζόν έκλεισε για την εκπομπή με ποσοστό 21,8% στο σύνολο του κοινού και 20,4% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Το «LIVE NEWS» με τον Νίκο Ευαγγελάτο καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή τάραξε τα νερά του ανταγωνισμού στην απογευματινή ζώνη. Η επικράτηση απέναντι σε ψυχαγωγικά προγράμματα ήταν σαρωτική και απέδειξε πως οι τηλεθεατές θέλουν να ενημερώνονται έγκαιρα και αναλυτικά για τα θέματα της επικαιρότητας. Οι αποκαλύψεις, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ, οι πρωταγωνιστές των μεγάλων θεμάτων πέρασαν από το LIVE NEWS συμπληρώνοντας την καθημερινή ατζέντα μιας εκπομπής που περιλαμβάνει τα πάντα. Το LIVE NEWS τη σεζόν 2021-2022 έκλεισε με 18,1% στο σύνολο του κοινού και 17,4% στο δυναμικό κοινό 18-54 κερδίζοντας την πρώτη θέση στη ζώνη μετάδοσής του.

Στην πρωινή ενημέρωση του Σαββατοκύριακου, το «MEGA ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ» με τον Ντίνο Σιωμόπουλο και τη Στέλλα Γκαντώνα κέρδισε όλη τη σεζόν την τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 13,3%, με εξίσου δύσκολο ανταγωνισμό και εκπομπές στα αντίπαλα κανάλια που είχαν μακρά πορεία. Η ενημερωτική εκπομπή του MEGA, κάθε Σαββατοκύριακο δίνει με πληρότητα και σαφήνεια την εικόνα της επικαιρότητας και των σημαντικών θεμάτων στην οικονομία, την κοινωνία, την πολιτική και τη διεθνή ειδησεογραφία.

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΤΙΣΕΙ ΓΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ
Το Κεντρικό Δελτίο MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ με την Ράνια Τζίμα στην παρουσίαση από Δευτέρα έως Πέμπτη και την Κατερίνα Παναγοπούλου την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή κατάφερε να κερδίσει νεανικό κοινό, να διατηρήσει από την αρχή του έτους την πρώτη θέση στους τηλεθεατές 18-54 με ποσοστό 13,3% απέναντι στο σύνολο των ανταγωνιστικών δελτίων ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης. Τα θεμέλια έχουν ήδη μπει με την ατζέντα της πολιτικής και των θεμάτων της επικαιρότητας να προβλέπεται την ερχόμενη σεζόν ιδιαίτερα καυτή.

Η δυνατή δημοσιογραφική ομάδα του MEGA κάλυψε με επάρκεια μεγάλα θέματα της ειδησεογραφίας, πρωτοστάτησε σε αποκαλύψεις και έδειξε να βρίσκει το βηματισμό της, παρουσιάζοντας ένα πλήρες δελτίο ειδήσεων με στόχευση στον πλουραλισμό των απόψεων και την εγκυρότητα της πληροφορίας.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου