Connect with us

Hi, what are you looking for?

MediaNews

Netflix: Κάνει το Squid Game ριάλιτι και δίνει 4,56 εκατ. στον νικητή

Ριάλιτι εκπομπή, εμπνευσμένη από το Squid Game ετοιμάζει το Netflix και αναζητά 456 παίκτες από όλο τον κόσμο που θα διαγωνιστούν για το έπαθλο των 4,56 εκατ. δολαρίων.

Σε αντίθεση με το κορεάτικο δυστοπικό δράμα που έγινε η δημοφιλέστερη σειρά του Netflix, το ριάλιτι δεν θα είναι ένα παιχνίδι ζωής και θανάτου.

Οι παίκτες του Squid Game: The Challenge θα αγωνίζονται σε μία σειρά από παιχνίδια εμπνευσμένα από τη σειρά.

Η πρώτη σεζόν του Squid Game κατέχει το ρεκόρ της πιο δημοφιλούς σειράς του Netflix όλων των εποχών με περισσότερες από 1,65 δισεκατομμύρια ώρες τηλεθέασης στις πρώτες 28 ημέρες, όπως ανακοίνωσε η εταιρία.

Η Mr Beast, από τους κορυφαίους δημιουργους του YouTube στις ΗΠΑ, υλοποίησε μία ιδέα βασισμένη στη σειρά αυτή χρησιμοποιώντας παιχνίδια της νοτιοκορεατικής τηλεοπτικής σειράς, όπως το «Red Light, Green Light». Δεν συμπεριέλαβε τη διάσταση του θανάτου, όμως προσάρμοσε μια συσκευή και στους 456 παίκτες που μιμείται έναν πυροβολισμό όταν ένας παίχτης αποκλείεται από το παιχνίδι.

Το σόου ριάλιτι της Netflix θα κινηματογραφηθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και για την ώρα επιλέγει μόνο παίκτες που μιλούν αγγλικά. Η ανακοίνωση έγινε λίγες ημέρες μετά την ανανέωση της τηλεοπτικής σειράς, για μία δεύτερη τηλεοπτική σεζόν.

Όσο για το Squid Game: The Challenge, θα προβληθεί σε 10 επεισόδια. Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι τουλάχιστον 21 ετών, να μιλούν αγγλικά και να είναι διαθέσιμοι για έως και 4 εβδομάδες στις αρχές του 2023 για τα γυρίσματα.

Πηγή: Powergame.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου